مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 09:552019-05-04بين الملل

آیا بوتفلیقه و خانواده اش به ابوظبی رفته اند؟


گزارش رسانه های الجزایر حاکی از آن هستند که عبدالعزیز بوتفلیقه، رییس جمهوری مستعفی این کشور اوایل هفته گذشته به همراه برخی از اعضای خانواده اش الجزایر را به مقصد امارات ترک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع در گفت وگو با سایت سبق پرس اظهار کردند: انتخاب امارات به عنوان مقصد سفر از سوی بوتفلیقه و خانواده اش در ساعات پایانی پیش از اعلام استعفا صورت گرفت و این سفر کاملا محرمانه از فرودگاه نظامی بوفاریک انجام شد.

سبق پرس در ادامه به نقل از منابع خود آورد، احتمال دارد بوتفلیقه از هواپیمای ریاست جمهوری برای این سفر استفاده کرده باشد و یا اینکه با توجه به وضعیت جسمانی ناپایدار بوتفلیقه، یک فروند هواپیمای پزشکی ویژه از امارات برای انتقال او استفاده شده باشد.

یکی از منابع یاد شده با تاکید بر خروج اعضای خانواده بوتفلیقه از الجزایر گفت: تماس با آنها که از هفت سال قبل در ویلای ریاست جمهوری در زرالده ساکن هستند، دیگر ممکن نیست و تمامی گوشی های همراه آنها از روز یکشنبه آنتن نمی دهند.

سایت مذکور افزود: مشخص نیست السعید بوتفلیقه، برادر کوچک رییس جمهوری مستعفی و مشاور او که در پرونده های فساد و دخالت در امور کشور باید به دستگاه قضایی این کشور ارجاع داده شده و از او تحقیقات به عمل بیاید، همراه خانواده از الجزایر خارج شده است یا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بوتفلیقه و خانواده اش به ابوظبی رفته اند؟

آیا بوتفلیقه و خانواده اش به ابوظبی رفته اند؟