مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 ساعت 11:452019-05-06اقتصادي

بدون عزم ملی پیشرفت چشمگیری در گردشگری نخواهیم داشت


در شرایطی که شاهد رونق گردشگری نسبت به سال های گذشته و ظهور نسل جدیدی از کسب وکارهای عرصه گردشگری در کشور هستیم، به دنبال تحریم های اقتصادی گمانه زنی های مثبت و منفی بسیاری نیز در خصوص آینده این صنعت به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه سفر آرش نورآقایی ، دبیر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری و نایب رییس کانون سراسری انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری به استان هرمزگان برای برگزاری دوره های توانمندسازی راهنمایان گردشگری و تولید محتوا در صنعت گردشگری در جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان به سراغ این فعال پرتجربه عرصه گردشگری رفته تا به چالش های پیش رو در این صنعت بپردازیم.

وضعیت گردشگری را کشورمان چگونه ارزیابی می کنید؟ به عنوان کسی که در عرصه گردشگری به عنوان مدرس و صاحب یک کسب وکار مرتبط با تولید محتوا فعالیت دارم و تور برگزار می کنم می توانم بگویم عرصه گردشگری در ایران رو به رشد است.

اما این رو به رشد بودن و رونقی که نسبت به چند سال گذشته در کشور به وجود آمده و به نظر می رسد ادامه دار باشد به معنی اینکه ما در ایران کار خاص یا اثرگذاری برای رشد صنعت گردشگری کرده باشیم نیست و ارتباطی به تصمیمات درست مسئولین و دولتمردان ندارد بلکه در دنیا یک موج رونق و توسعه گردشگری به وجود آمده که ایران هم از بخشی از آن استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون عزم ملی پیشرفت چشمگیری در گردشگری نخواهیم داشت

بدون عزم ملی پیشرفت چشمگیری در گردشگری نخواهیم داشت