مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 ساعت 12:202019-05-13اقتصادي

تا سه سال آینده مشکل «قبر» نداریم/ مکان یابی برای ایجاد آرامستان های جدید


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تشکیل کمیته راهبری مکان یابی آرامستان های جدید پایتخت به منظور ارائه گزینه های پیشنهادی برای توسعه و به روز کردن آن خبر داد.

- تا سه سال آینده مشکل قبر نداریم/ مکان یابی برای ایجاد آرامستان های جدید معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تشکیل کمیته راهبری مکان یابی آرامستان های جدید پایتخت به منظور ارائه گزینه های پیشنهادی برای توسعه و به روز کردن آن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا گلپایگانی در جلسه بررسی و امکان سنجی توسعه آرامستان در پایتخت گفت: مکان آرامستان در فرهنگ و زندگی مردم در شهر های ایران جایگاه خاصی داشته است که با ساخت بهشت زهرا (س) در خارج از فضای شهر، این مفهوم دگرگون شده است، در تاریخ شهرهای ایران گورستان جزیی از فضای شهر بوده و هر محله برای خود گورستانی داشته است.

امروزه باتوجه به الزامات زندگی در تهران و توجه به مسائل رفت و آمد و هویت محله های شهر ، نیاز به مطالعه عمیق و انتخاب گزینه یا گزینه های مناسب برای خاکسپاری در شهر تهران وجود دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت و ظرفیت دفن اموات در بهشت زهرا (س) اظهار کرد: باتوجه به راهبردهای طرح جامع تهران و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر ضرورت مکان یابی برای توسعه آرامستان در پایتخت ، مطالعاتی از سوی معاونت های شهرساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا سه سال آینده مشکل «قبر» نداریم/ مکان یابی برای ایجاد آرامستان های جدید

تا سه سال آینده مشکل «قبر» نداریم/ مکان یابی برای ایجاد آرامستان های جدید