مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 ساعت 14:252019-05-13بين الملل

تهدید صلح جهانی توسط آمریکا


اتحاد ترانس آتلانتیک میان آمریکا و اروپا که باعث حفظ صلح در جهان به مدت 70 سال شده، در آستانه فروپاشی قرار گرفته است زیرا دونالد ترامپ دیگر اتحادیه اروپا را به عنوان یک متحد قابل اعتماد نمی بیند.

- "اتحاد ترانس آتلانتیک میان آمریکا و اروپا که باعث حفظ صلح در جهان به مدت 70 سال شده، در آستانه فروپاشی قرار گرفته است زیرا دونالد ترامپ دیگر اتحادیه اروپا را به عنوان یک متحد قابل اعتماد نمی بیند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اکسپرس در گزارشی نوشت: نزدیکان کاخ سفید مدعی هستند که دیگر رییس جمهور آمریکا چندان اهمیتی به شرکای مهم آنسوی آتلانتیک (اقیانوس اطلس) نمی دهد و به جای آن متمرکز بر تقویت روابط با رهبران اقتدارگرا است.

در حال حاضر روابط آمریکا با انگلیس، آلمان و فرانسه بعد از تصمیمات جنجالی ترامپ از سال 2017 همانند خروج از معاهده تغییرات اقلیمی و توافق هسته ای ایران دچار تنش شده است.

در مقابل رییس جمهور آمریکا قرار است در چند روز آینده از ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان استقبال کند؛ نخست وزیری که به اتخاذ مواضع راست افراطی به خصوص در قبال پناهجویان زبانزد است.

نیکولاس برنز، سفیر پیشین آمریکا در ناتو می گوید: این شکستی برای اروپایی هاست که رییس جمهور به جای قرار گرفتن در کنار رهبران دموکراتیک به سمت رهبران اقتدارگرا می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید صلح جهانی توسط آمریکا

تهدید صلح جهانی توسط آمریکا