مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 09:112019-05-15سياسي

برای همه کسانی که نمایش مضحک جنگ را جدی گرفته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مهدی محمدی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: این روز ها تب این بحث داغ است که آیا ممکن است آمریکا بخواهد با ایران وارد جنگ شود یا نه؟ متن زیر را حین مطالعه مشروح نشست رویارویی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا .

- این روز ها تب این بحث داغ است که آیا ممکن است آمریکا بخواهد با ایران وارد جنگ شود یا نه؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مهدی محمدی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: این روز ها تب این بحث داغ است که آیا ممکن است آمریکا بخواهد با ایران وارد جنگ شود یا نه؟ متن زیر را حین مطالعه مشروح نشست رویارویی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با ایران در موسسه کارنگی یافتم که روز 9 اردیبهشت در واشینگتن برگزار شده است.

چند جمله ای که دیوید پترائوس رییس سابق سیا و فرمانده اسبق سازمان تروریستی سنت کام در این نشست گفته، نشان دهنده حقایق مهمی درباره اراده کنونی آمریکا در حوزه نظامی است.

این را بخوانید تا به زودی در مقاله ای مبسوط درباره جزییات موضوع بحث کنیم.

پرسش: من از بخش خدمات خارجی وزارت امور خارجه هستم.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل با نگاه به شرایط می گوید، ما فرصت های محدودی داریم که ممکن است پس از دو سال، دیگر در دسترس نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای همه کسانی که نمایش مضحک جنگ را جدی گرفته اند

برای همه کسانی که نمایش مضحک جنگ را جدی گرفته اند