مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 10:002019-05-15اجتماعي

توضیحات آموزش وپرورش درباره حواشی حضور دختران درودزنی در وزارتخانه


چندی قبل حضور پنج دختر جوان از دانش آموزان پیشین حادثه آتش سوزی درودزن در وزارتخانه آموزش و پرورش خبرساز و با برخی حواشی همراه شد که وزارت آموزش و پرورش در این خصوص و همچنین اقدامات انجام شده برای این دانش آموزان توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن گزارش منتشره شده آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه این دیدار با برخی حاشیه سازی ها و بداخلاقی ها در فضای مجازی همراه شد، لذا به منظور تنویر افکار عمومی، ناگزیر از ارائه برخی موارد می باشیم، آمده است: آذر 1385 حادثه آتش سوزی در مدرسه شهید رحیمی درودزن استان فارس رخ می دهد که متأسفانه هشت دانش آموز شامل 6 دختر و 2 پسر دچار سوختگی شدند.

مسئولان وقت اقدام به ارائه خدمات پزشکی به آنان می کنند اما اکنون که 13 سال از آن زمان می گذرد این عزیزان از فراموش شدن شان از سوی دستگاه های مسئول و اینکه همه خدمات پزشکی و غیره مورد نیاز به آنان ارائه نمی شود، گلایه داشتند.

در این گزارش ضمن اشاره به اولین دیدار این دختران با وزیر آموزش و پرورش، آمده است: این دیدار در سفر آقای سید محمد بطحایی به استان فارس و روز 29 فروردین امسال انجام شد.

این دیدار در برنامه تعیین شده برای این سفر وزیر گنجانده نشده بود، اما وقتی شخص وزیر از حضور این عزیزان مطلع می شود با آنان دیدار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آموزش وپرورش درباره حواشی حضور دختران درودزنی در وزارتخانه

توضیحات آموزش وپرورش درباره حواشی حضور دختران درودزنی در وزارتخانه