مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 09:452019-05-20سياسي

هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده برگزار شد


هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده با حضور هیات عالی قضایی، وکلای مدافع، نمایندگان جمعی از شکات و سهامداران و اصحاب رسانه و مطبوعات، با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور و به ریاست قاضی سیدهادی منصوری در مشهد برگزار شد.

در ابتدای جلسه و پس از اعلام رسمیت آن توسط قاضی منصوری، رییس دادگاه از متهم ردیف اول، محسن پهلوان مقدم فرزند اسداله خواست تا با قرار گرفتن در جایگاه متهم، به سئوالات مطروحه پاسخ دهد.

قاضی منصوری همچنین با اشاره به محتوای مذاکرات جلسه قبل دادگاه گفت: بر اساس درخواستی که متهم از دادستانی مشهد مبنی بر اعطای فرصت جهت بازگرداندن اموال و دارایی های شرکت داشته که متعاقب آن این درخواست توسط دادستان مرکز خراسان رضوی در صحن علنی دادگاه مطرح شد، نکاتی قابل ذکر است.

وی افزود: همانگونه که دادستان اشاره کردند، آنچه مورد پذیرش دادگاه قرار خواهد گرفت، اعطای فرصت به متهم و یا متهمین برای بازگرداندن اموال شرکت در جهت استیفای حقوق شکات و سهامداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده برگزار شد

هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده برگزار شد