مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 10:552019-05-21سياسي

تجار ایرانی و روس جلسات مشترک می گذارند


بر اساس توافق وزیران انرژی ایران و روسیه، مقرر شد در حاشیه دومین همایش تجاری ایران و قفقاز شمالی، جلسات مشترکی بین تجار دو طرف برگزار شود تا به تفاهم های لازم برای اجرای پروژه های آتی دست یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزرای نیرو و انرژی ایران و روسیه در تماس تلفنی شامگاه دیروز (دوشنبه) درباره محورهای پانزدهمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور که خردادماه امسال در تهران و اصفهان برگزار می شود، گفت وگو کردند.

رضا اردکانیان - وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و الکساندر نوواک - وزیر انرژی روسیه درباره نشست آتی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه، دومین همایش تجاری ایران و قفقاز شمالی و پروژه های مشترک دو جانبه گفت وگو کردند.

رؤسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه در این گفت وگو ضمن مرور آخرین روند همکاری های اقتصادی و پروژه های میان دو کشور، در خصوص نحوه برگزاری پانزدهمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه، برقی سازی راه آهن گرمسار اینچه برون، احداث چهار واحد حرارتی توسط روسیه در هرمزگان و… به بحث و گفت وگو پرداختند.

در این گفت وگو مقرر شد مشکلات موجود در این بخش مرتفع شده و اصلاحیه پروژه نیروگاه سیریک هرمزگان در حاشیه پانزدهمین اجلاس مشترک همکاری های اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجار ایرانی و روس جلسات مشترک می گذارند

تجار ایرانی و روس جلسات مشترک می گذارند