مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 11:512019-05-23سياسي

بازسازی و نوسازی 20 هزار واحد مسکونی سیل زده در کشور توسط بسیج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد همبستگی ملی و کمک به بازسازی مناطق سیل زده کشور در روستای اهل سنت تازه آباد شهرستان آق قلا گفت: - رییس سازمان بسیج مستضعفین از بازسازی و نوسازی 20 هزار واحد مسکونی سیل زده در کشور توسط بسیج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد همبستگی ملی و کمک به بازسازی مناطق سیل زده کشور در روستای اهل سنت تازه آباد شهرستان آق قلا گفت: بسیج در کشور بازسازی و نوسازی 20 هزار واحد مسکونی آسیب دیده مناطق سیل زده را بر عهده گرفته که اوج آسیب هادر پنج استان کشور است.

وی افزود: طبق تعامل با وزارت کشور و بنیاد مسکن، مقرر شد طرح جهاد همبستگی ملی اجرا شود که در آن طرح جدای از بودجه ای که دولت برای بازسازی و نوسازی قرار می دهد، سپاه هم پای کار است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: مرحله بازسازی و تعمیر در بسیاری از نقاط تمام شده و ما باید به سمت فاز احداث خانه ها برویم و در فاز احداث پیش بینی ما این است بتوانیم ظرف مدت 6 ماه آن کار جهادی را انجام دهیم و صد ها گروه جهادی در مناطق سیل زده حضور دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و نوسازی 20 هزار واحد مسکونی سیل زده در کشور توسط بسیج

بازسازی و نوسازی 20 هزار واحد مسکونی سیل زده در کشور توسط بسیج