مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 خرداد 1398 ساعت 12:352019-05-28بين الملل

مرکل: آلمان به خاطر تجربه حکومت نازی باید نسبت به ظهور پوپولیست ها هوشیار باشد


صدر اعظم آلمان در مصاحبه ای تاکید کرد، کشورش با توجه به گذشته ای که در زمان آلمان نازی تجربه کرد، باید نسبت به پدیده ظهور جنبش های ملی گرایانه در اروپا بیش از دیگران هوشیار باشد.

- مرکل: آلمان به خاطر تجربه حکومت نازی باید نسبت به ظهور پوپولیست ها هوشیار باشد صدر اعظم آلمان در مصاحبه ای تاکید کرد، کشورش با توجه به گذشته ای که در زمان آلمان نازی تجربه کرد، باید نسبت به پدیده ظهور جنبش های ملی گرایانه در اروپا بیش از دیگران هوشیار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان این اظهارات را در جریان مصاحبه با کریستین امانپور مجری مشهور سی ان ان در شهر برلین مطرح کرد.

او در این مصاحبه که بخش هایی از آن امروز سه شنبه انتشار یافت تصریح کرد: آلمان باید رودرروی پوپولیست هایی که دارند در اروپا حمایت جریان اصلی را به دست می آورند بایستد و برای آنها اتفاقاتی که تاریخ رقم زده را تعریف کند.

مرکل در این اظهاراتش با اشاره به افزایش اقبال به احزاب پوپولیست و راست گرا در انتخابات اخیر پارلمان اروپا اظهار کرد: در کشور آلمان آشکار است که این گروه ها باید ضمن در نظر داشتن پیش زمینه خاص آلمان نگریسته شوند، یعنی با در نظر داشتن گذشته کشورمان و معنی آن این است که ما باید هوشیارتر از دیگران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکل: آلمان به خاطر تجربه حکومت نازی باید نسبت به ظهور پوپولیست ها هوشیار باشد

مرکل: آلمان به خاطر تجربه حکومت نازی باید نسبت به ظهور پوپولیست ها هوشیار باشد