مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 16:502019-06-01فناوري

کدام اپراتور تلفن همراه کشور، ارزان ترین تعرفه های مکالمه و پیامک را ارائه می دهد؟


در بازار رقابتی اپراتورهای تلفن همراه کشور، در حال حاضر رایتل تعرفه های ارزانتر و مقرون به صرفه تری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد؛ اگرچه در بازار رقابت علاوه بر میزان هزینه، - بررسی مقایسه ای تعرفه های پایه ی سه اپراتور تلفن همراه کشور؛ کدام اپراتور تلفن همراه کشور، ارزان ترین تعرفه های مکالمه و پیامک را ارائه می دهد؟ در بازار رقابتی اپراتورهای تلفن همراه کشور، در حال حاضر رایتل تعرفه های ارزانتر و مقرون به صرفه تری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد؛ اگرچه در بازار رقابت علاوه بر میزان هزینه، کیفیت خدمات هم دارای اهمیت است که هر سه اپراتور کشور اکنون دارای شبکه ی ملی و پوشش دهی کامل می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام رایتل ، نظر به ارائه ی طرح های رقابتی اپراتورهای تلفن همراه در کشور و از آنجا که برخی مشترکان نسبت به انتخاب اپراتوری با تعرفه های مقرون به صرفه تر تاکید دارند، لذا نسبت به مقایسه ی تعرفه ی مکالمه و پیامک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل اقدام کردیم.

به استناد جدیدترین اطلاعات دریافتی مربوط به تعرفه ی مکالمات اپراتورهای تلفن همراه که در سایت اپراتورها قرار دارد، تعرفه ها به شرح ذیل است: تعرفه ی مکالمه ی درون شبکه ی سیم کارت های دائمی رایتل 333 ریال، ایرانسل 599 ریال و همراه اول 599 ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام اپراتور تلفن همراه کشور، ارزان ترین تعرفه های مکالمه و پیامک را ارائه می دهد؟

کدام اپراتور تلفن همراه کشور، ارزان ترین تعرفه های مکالمه و پیامک را ارائه می دهد؟