مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 15:062019-06-08سياسي

خوابگاه های مجردی در پایتخت افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عیسی فرهادی در چهارمین جلسه شورای اشتغال استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و جمعی از مدیران برگزار شد، - فرماندار تهران گفت: دانشجویانی که از سایر شهرستان ها به دانشگاه های تهران می آیند پس از فارغ التحصیلی به شهرستان های خود باز نمی گردند و همین موضوع موجب افزایش خوابگاه ها و خانه های مجردی در تهران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عیسی فرهادی در چهارمین جلسه شورای اشتغال استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویانی که از سایر شهرستان ها برای ادامه تحصیل به تهران می آیند پس از فارغ التحصیلی همچنان در تهران می مانند و به شهرستان های خود بازنمی گردند و همین موضوع نیز موجب افزایش جمعیت و همین طور افزایش نرخ بیکاری در تهران می شوند.

وی ادامه داد: خوابگاه های مجردی در تهران به همین دلیل افزایش یافته است که باید در این خصوص نیز برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

فرماندار تهران ادامه داد: متاسفانه اشتغال بدون بیمه در شهر تهران فراوان شده است و این نیز نکته ای است که در آمار عدالت نمی گنجد و از سوی دیگر ما اشتغال اتباع غیرمجاز در شهر تهران نیز زیاد داریم که باید در این خصوص اقداماتی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های مجردی در پایتخت افزایش یافت

خوابگاه های مجردی در پایتخت افزایش یافت