مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 خرداد 1398 ساعت 11:452019-06-14اقتصادي

کلید موفقیت در رقابت، نوآوری است


نماینده مردم اردکان با بیان این که مهم ترین مؤلفه در عرصه تولید، رقابت پذیری است، اظهار کرد: کلیدِ موفقیت در رقابت، نوآوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تابش در رویداد ملی استارت آپ محصولات کنجدی در اردکان، گفت: تولید محصولات کنجدی، با هویت و فرهنگ فاخر شهرستان اردکان و استان یزد گره خورده است و همه فعالین این عرصه باید در رونق این کسب و کار، فرهنگ غنی دیارمان را پاس بدارند که تاکنون نیز خوشبختانه بدین منوال بوده است.

وی تصریح کرد: ارزش آفرینی در این هنر صنعت و استفاده از نوآوری برای تولید سبد متنوعی از محصولات کنجدی در سال های اخیر مورد توجه جدی تری قرار گرفته است که باید از ظرفیت های ایجاد شده نیز به نحو مطلوبی بهره گرفت .

نماینده اردکان تاکید کرد: تولید با کیفیت و سنتیِ این محصول نباید هیچگاه به فراموشی سپرده شود و همه باید تلاش کنیم برند نیک استان و بخصوص شهرستان اردکان، حفظ و ارتقا یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تأسیس چند صندوق حمایتی از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی جهت کمک به توسعه اقتصاد دانش بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری سازی عنوان کرد: با پیگیری صنوف فعال این بخش و جمع بندی مشکلات، آماده بررسی و پیگیری آن در سطح کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید موفقیت در رقابت، نوآوری است

کلید موفقیت در رقابت، نوآوری است