مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 تیر 1398 ساعت 13:252019-06-23سياسي

سرنگومی پهپاد آمریکایی نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است


رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد :اینکه رییس جمهور رژیم آمریکا می گوید ما به سه نقطه می خواستیم حمله کنیم حرفی دروغ است و حتما از ترس جرأت چنین کاری را نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار غیب پرور در جلسه راهیان نور غرب کشور با اشاره به رفتار عزت مندانه رهبر انقلاب در قبال نامه ترامپ گفت: این که کشور مهمی مثل ژاپن پیامی از غرب می آورد و رهبر ما با اقتدار پیام را دریافت نمی کند، نشان از عزت است این در حالی است که پادشاه ذلیل عربستان که خود را خادم حرمین می داند دستان همسر رییس جمهور آمریکا را می بوسند.

وی با اشاره به حادثه سرنگونی پهباد آمریکایی بر فرار آسمان ایران تصریح کرد: همانطور که می دانید بزرگترین و پیشرفته ترین پهپاد جهان وقتی توسط مجاهدان سبزپوش منهدم می شود شبیه یک معجزه است و با این کار تمام ساختار اردوگاه دشمن به هم می ریزد و این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بزرگترین قدرت نظام اسلامی مردم هستند و اقتدار این نظام مدیون حمایت مردم است و به همین خاطر ما در بسیج اولویت اصلی مان خدمت رسانی به مردم و محرومان است.

وی در ادامه افزود:کسانی که در دنیا اهل علوم نظامی هستند؛ می دانند که انهدام پهپاد در ارتفاع 70 هزار پایی کاری بی نظیر است و اینکه رییس جمهور رژیم آمریکا می گوید ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگومی پهپاد آمریکایی نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است

سرنگومی پهپاد آمریکایی نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است