مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 13:382019-06-24پزشكي

پرسپولیس: با برانکو فسخ قرارداد نمی کنیم


وزارت بهداشت از این پس نقش پررنگ تری در صدور مجوزهای گردشگری سلامت خواهد داشت روز سه شنبه 24 اردیبهشت مراسم رونمایی و امضای مشترک آیین نامه تاسیس و بهره برداری از شرکت های تسهیل گر ارائه خدمات تشخیصی درمانی به بیماران بین الملل با وزیر بهداشت و معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگی و صنایع دستی در وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم دکتر نمکی وزیر بهداشت درخصوص اهمیت صنعت گردشگری سلامت و ظرفیت های ایران در حوزه پزشکی و همچنین چالش های موجود در این صنعت صحبت کردند و در ادامه دکتر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگی و صنایع دستی با تاکید بر گردشگری به ویژه گردشگری سلامت اهمیت این صنعت و امضای این توافق نامه بین دو ارگان را جهت حل وفصل کردن مشکلات گردشگری سلامت و پیش برد اهداف موجود در آن دو چندان کردند.

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همران ایشان از این سازمان درخصوص گردشگری و گردشگری سلامت گفت: مستحضر هستید که یکی از منابع درآمد همه کشورها بحث توریسم است.

امروز صنعت توریسم به عنوان اصلی ترین درآمد همه کشورهای جهان به خصوص کشورهایی که درآمد نفتی و معادن ندارند، با درآمد حاصل از توریسم و گردشگری اداره می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس: با برانکو فسخ قرارداد نمی کنیم

پرسپولیس: با برانکو فسخ قرارداد نمی کنیم