مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 02:082019-06-25سياسي

قهر و آشتی مکرر پدیده ویژه دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، سایت تابناک با انتشار این تحلیل و درباره خبر مشاجره اخیر روحانی و جهانگیری نوشت: خبر اینگونه روایت شده بود که در پی بروز مباحثه ای در جلسه ای در روز شنبه، - قهر و آشتی مکرر رییس جمهور و معاون اولش، فقط در دولت روحانی امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، سایت تابناک با انتشار این تحلیل و درباره خبر مشاجره اخیر روحانی و جهانگیری نوشت: خبر اینگونه روایت شده بود که در پی بروز مباحثه ای در جلسه ای در روز شنبه، روحانی خطاب به جهانگیری می گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید.

معاون اول، اما در واکنش به این سخنان رییس جمهور، اظهارات تندی بر زبان نمی آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می گیرد، ولی لاریجانی از او می خواهد جلسه را ترک نکند.

هرچند حضور او در جلسه به معنای پایان این ماجرا نبوده است.

آن طور که در خبرهای مربوط به این جدال لفظی بین رییس دولت و نفر اول بعد از او آمده است، اسحاق جهانگیری پس از پایان جلسه، راهی منزل شده و در محل کار خود حاضر نمی شود.

پس از عدم حضور معاون اول رییس جمهور از قرار معلوم چندین تن از وزیران کابینه، با جهانگیری تماس گرفته و خواستار بازگشت معاون اول به سر کارش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر و آشتی مکرر پدیده ویژه دولت

قهر و آشتی مکرر پدیده ویژه دولت