مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 21:032019-06-27سياسي

مزار شهدای هفتم تیر گلباران برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عصر پنجشنبه و در آستانه سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش، جمعی از مسوولان به همراه نیروی های مسلح و آحاد مختلف مردم با حضور بر سر مراز شهدای هفتم تیر، - مزار شهدای هفتم تیر، با حضور خانواده معظم شهدا، جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه استان تهران، در بهشت زهرا گلباران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عصر پنجشنبه و در آستانه سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش، جمعی از مسوولان به همراه نیروی های مسلح و آحاد مختلف مردم با حضور بر سر مراز شهدای هفتم تیر، نسبت به مقام شامخ این شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

شرکت کنندگان در این آیین که با نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط گروه موزیک دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه بود، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و نثار شاخه های گل با آرمان بلند و رفیع آنها تجدید میثاق کردند.

هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله سید محمد بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) با انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی درسال 1360 به دست منافقان کوردل می باشد.

این آیین به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بازخوانی و افشا حقوق بشر آمریکایی استان تهران ترتیب یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای هفتم تیر گلباران برگزار شد

مزار شهدای هفتم تیر گلباران برگزار شد