مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 09:432019-07-07سياسي

پیگیری پرونده «زنان زندانی» دارای فرزند خردسال برای انتقال به زندان باز


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: درخصوص اجرای دستبند و پابند الکترونیکی آمادگی همکاری با قوه قضاییه را داریم تا برای زندانیان زن که شرایط استفاده از آن را دارند، - پیگیری پرونده زنان زندانی دارای فرزند خردسال برای انتقال به زندان باز معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: درخصوص اجرای دستبند و پابند الکترونیکی آمادگی همکاری با قوه قضاییه را داریم تا برای زندانیان زن که شرایط استفاده از آن را دارند، میسر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در حاشیه بازدید از اندرزگاه نسوان زندان مرکزی شیراز گفت: همکاری خوبی با مجموعه قوه قضاییه و سازمان زندان ها درخصوص وضعیت زنان زندانی وجود دارد.

او خاطرنشان کرد: بازدید از اندرزگاه نسوان زندان عادل آباد شیراز، دهمین بازدید از زندان زنان در کشور است که از بخش های مختلف آن بازدید شده و در این زمینه کمک هایی در حد توان به مراکز مورد بازدید در حوزه های مختلف شده و در بخش هایی هم پیگیری هایی انجام شده است.

وی افزود: تفاهم نامه ای برای همکاری با قوه قضاییه درخصوص آموزش زندانیان، توان افزایی، آموزش مهارت های زندگی و کمک به آنان منعقد شده است.

ابتکار اضافه کرد: هدف ما این است که براساس تفاهم نامه، پرونده قضایی زندانیان زن که با فرزند خردسال در زندان نگهداری می شوند پیگیری شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری پرونده «زنان زندانی» دارای فرزند خردسال برای انتقال به زندان باز

پیگیری پرونده «زنان زندانی» دارای فرزند خردسال برای انتقال به زندان باز