مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 تیر 1398 ساعت 09:482019-07-09فناوري

تعرفه های ارتباطی همراه اول برای حج تمتع 98 اعلام شد


اپراتور اول تلفن همراه تعرفه های مکالمه، پیامک و اینترنت ایام حج تمتع را اعلام کرد و از ارائه سیم کارت رایگان ویژه حجاج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همراه اول ، همزمان با فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، مشترکان همراه اولی که قصد مسافرت به کشور عربستان سعودی را دارند، می توانند با همراه داشتن سیم کارت اپراتور اول از مزایای رومینگ، بدون دغدغه تهیه سیم کارت و پرداخت هزینه ارزی استفاده کنند.

همراه اول در اطلاعیه ای اعلام کرد یکی از مزیت های استفاده از سرویس رومینگ نرخ مناسب در مقایسه با سایر اپراتورهای داخلی و خارجی است؛ علاوه بر این، همراه اول برای زائران حج تمتع سیم کارت اعتباری رایگان ویژه حجاج در نظر گرفته است.

زائران می توانند از طریق دفاتر زیارتی یا مراجعه به دفاتر و مراکز خدماتی منتخب همراه اول نسبت به دریافت سیم کارت اعتباری رایگان ویژه حجاج اقدام کنند.

در این کمپین مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین اینترنت همراه و پیامک های ارسالی رومینگ شامل تخفیف شده که براساس آن، تعرفه تماس با ایران هر دقیقه 3600 تومان، دریافت تماس از ایران هر دقیقه 2400 تومان، تماس با عربستان هر دقیقه 2000 تومان، ارسال پیامک 1000 تومان و اینترنت مصرف آزاد هر مگابایت 500 تومان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه های ارتباطی همراه اول برای حج تمتع 98 اعلام شد

تعرفه های ارتباطی همراه اول برای حج تمتع 98 اعلام شد