مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 12:032019-07-17اقتصادي

تولید روزانه 700 تن نخاله ساختمانی در یزد


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با اشاره به تولید روزانه 700 تن نخاله ساختمانی در یزد، ساماندهی خودروهای سنگین حمل پسماند و نخاله های ساختمانی را از چالش های جدی این سازمان برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا رحیمدل در نشستی که به همین منظور در کانون تفکر دانشگاه یزد برگزار شد، به مشکلات پیش آمده در تولید کمپوست و توقف تولید آن اشاره کرد و گفت: نبود تکنولوژی جداکننده شیشه از کمپوست و قلیایی بودن کمپوست به دلیل وجود سیلیس در آن، چالش هایی است که تولید کمپوست در ایران را دچار مشکل کرده است.

وی وجود دوره گردان زباله را چالشی جدی برای سازمان مدیریت پسماند دانست و تصریح کرد: امیدوار هستیم با استفاده از تکنولوژی های بروز بتوانیم چنین آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم، البته مدیریت و تقویت بخش خصوصی جهت ساماندهی مراکز پر زباله نظیر رستوران ها از جمله مسائل سازمان مدیریت پسماند هستند.

این مسئول ساماندهی خودروهای سنگین حمل پسماند و نخاله های ساختمانی را از دیگر چالش های جدی سازمان مدیریت پسماند خواند و افزود: روزانه 700 تن نخاله ساختمانی در شهر یزد تولید می شود که مشکلاتی جدی را به دلیل کنترل خودروهای سنگین برای تخلیه نخاله ها در مکان های مجاز به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 700 تن نخاله ساختمانی در یزد

تولید روزانه 700 تن نخاله ساختمانی در یزد