مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مرداد 1398 ساعت 10:102019-08-05فرهنگي

«آوا» دیگر موسیقی تکراری ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا درباره رویکرد تامین قطعات موسیقایی در رادیو آوا بیان کرد: - شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی آوا درباره رویکرد جدید این شبکه بیان کرد که آیتم های جدیدی با نام کوی تیتراژ ، کافه ماهور و چند بخش دیگر اضافه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا درباره رویکرد تامین قطعات موسیقایی در رادیو آوا بیان کرد: رادیو آوا در راستای تامین نیاز موسیقایی مخاطبان به عنوان شاخص ترین و جامع ترین مرجع پخش موسیقی فاخر و ارزشی توانسته است به عنوان رادیوی اول کشور پاسخگوی نیاز و سلیقه های مختلف در حوزه موسیقی سنتی، پاپ، کلاسیک و.

باشد.

ملازاده افزود: به منظور نوآوری در برنامه های رادیو آوا و طراحی ساختار جدید برنامه سازی در بخش شبانگاهی این رادیو برای پاسخگویی به نیاز های مخاطبان در بخش های مختلف مانند سبک های موسیقی، معرفی هنرمندان، پخش قطعات قدیمی و.

برنامه ریزی لازم صورت گرفت و اولین برنامه این بخش از اول ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به صورت زنده روی آنتن رفت.

در این بخش سعی بر این است که علاوه بر پخش موسیقی های مخاطب پسند و ارزشی از تکرار موسیقی پرهیز کرده و برای جذابیت بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آوا» دیگر موسیقی تکراری ندارد

«آوا» دیگر موسیقی تکراری ندارد