مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 08:332019-08-18سياسي

سازمان برنامه و بودجه، 2 هزار میلیارد تومان را برای تامین قیر رایگان اختصاص دهد


رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت نفت مطابق مصوبه مجلس باید 6 هزار میلیارد برای تامین قیر رایگان تخصیص دهد، گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس این موضوع را پیگیری کند تا سازمان برنامه و بودجه طبق قول رییس جمهور 2 هزار میلیارد تومان برای تامین قیر رایگان تخصیص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا تاجگردون در جلسه علنی امروز مجلس پس از استماع گزارش کمیسیون عمران در خصوص نحوه تامین و توزیع قیر رایگان موضوع بند هـ تبصره یک قانون بودجه سال 98، ضمن ارائه توضیحاتی بیان کرد: در ارتباط با تخصیص قیر ما با سه مشکل روبرو هستیم.

یکی از این مشکلات مربوط به سال 97 است و دو مورد نیز به سال 98 باز می گردد.

در خصوص سال 97 بحث مانده قیر مصرف نشده مطرح است که با توافقی که بین وزارت نفت و اقتصاد و مجلس شکل گرفت، با همکاری سازمان برنامه و بودجه این مشکل حل شد و اعتبارات عمرانی مربوط به سال 97 تا پایان شهریور 98 تمدید شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال 98 نیز یک مشکل مربوط به عدم تعادل بین سهم اعتبار 6 هزار میلیاردی تخصیص داده شده با میزان قیر مصرفی است که این مشکل مربوط به مجلس بوده و ما باید در مجلس این مشکل را حل کنیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه تصریح کرد: اما اکنون بحث تخصیص 6 هزار میلیارد تومان برای تامین قیر از سوی دولت مطرح است که دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه، 2 هزار میلیارد تومان را برای تامین قیر رایگان اختصاص دهد

سازمان برنامه و بودجه، 2 هزار میلیارد تومان را برای تامین قیر رایگان اختصاص دهد