مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 19:332019-08-18سياسي

دکتر لاریجانی خواستار اجرای کامل قانون ایثارگران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه، 27 مردادماه) با جمعی از نمایندگان و کارکنان آزاده مجلس شورای اسلامی دیدار و از آن ها به پاس مجاهدت هایشان در دوران دفاع مقدس و سال های اسارت قدردانی کرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مجلس در حوزه ایثارگران گفت: قانون جامع ایثارگران قانون بسیار مهمی بود که بخشی از آن اجرا شده و باید تکمیل شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه، 27 مردادماه) با جمعی از نمایندگان و کارکنان آزاده مجلس شورای اسلامی دیدار و از آن ها به پاس مجاهدت هایشان در دوران دفاع مقدس و سال های اسارت قدردانی کرد.

دکتر لاریجانی در این مراسم با بیان اینکه برای مجلس شورای اسلامی افتخار است که تعدادی از نمایندگان و کارکنان مجلس از آزادگان سرافراز هستند، آزادگان را ستون هایی برای تداوم انقلاب اسلامی خواند و گفت: آزادگان در این ایام با سرفرازی وارد کشور شدند و وظیفه مجاهدت خود را هم در میدان رزم و هم در دوران اسارت به خوبی انجام دادند.

وی افزود: خاطراتی که از آزادگان منتشر شده نشان می دهد که در دوران اسارت مقاومتی جانانه داشته اند و همانطور که مقام معظم رهبری نیز مستمرا تأکید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر لاریجانی خواستار اجرای کامل قانون ایثارگران شد

دکتر لاریجانی خواستار اجرای کامل قانون ایثارگران شد