مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 شهریور 1398 ساعت 14:282019-08-24بين الملل

آیا حزب سیاسی جدید علی باباجان با استقبال رای دهندگان ترکیه ای روبرو خواهد شد؟


جنبش سیاسی جدید در دست تشکیل از سوی علی باباجان با حمایت عبدالله گل، رییس جمهور سابق ترکیه نه فقط توجه محافل قدرت در ترکیه بلکه همچنین توجه شهروندان عادی این کشور را نیز جلب کرده است؛ - شهروندانی که بسیاری از آنها باباجان را یک فرد شریف دانسته و از تشکیل حزبی جدید از سوی او استقبال می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه احوال در گزارشی درباره اقبال عامه مردم در ترکیه به علی باباجان علی باباجان معاون نخست وزیر سابق ترکیه و عضو سابق حزب حاکم عدالت و توسعه می نویسد: عملکرد باباجان به عنوان معاون نخست وزیر سابق در امور اقتصادی پیش از آنکه او در 2015 به حاشیه رانده شود به حزب حاکم عدالت و توسعه کمک کرد عملکرد اقتصادی تاثیرگذاری به جا بگذارد.

برنامه های اخیر او برای تشکیل یک جنبش سیاسی جدید که انتظار اعلام رسمی آن در ماه سپتامبر می رود موجب شده که رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، باباجان و همپیمانانش را به عنوان خائن محکوم کند.

اردوغان این مساله که باباجان قادر باشد بخش عمده ای از آرای حزبش را تصرف کند مردود دانسته است، اما این چهره سرشناس سابق حزب عدالت و توسعه همچنان محبوب و در خاطر بسیاری از ترکیه ای ها به عنوان یک چهره صادق و پاکدست در عرصه سیاست باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حزب سیاسی جدید علی باباجان با استقبال رای دهندگان ترکیه ای روبرو خواهد شد؟

آیا حزب سیاسی جدید علی باباجان با استقبال رای دهندگان ترکیه ای روبرو خواهد شد؟