مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 شهریور 1398 ساعت 11:532019-09-06ورزشي

اعتراض به توپ های لیگ برتر با برنامه ریزی است؟


چرا بازیکنان لیگ برتری از کیفیت توپ های لیگگ برتر شاکی هستند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی با تأخیر زیادی استارت خورد که همه چیز از همان ابتدا سر ناسازگاری داشت؛ از بلیت فروشی و تجهیزات الکترونیکی در ورزشگاه ها گرفته تا شماره گذاری صندلی ها.

در فصلی که اعتراض ها می توانست درباره همه چیز صورت بگیرد، یک مورد برجسته تر از بقیه شد و آن هم وضعیت توپ هایی است که این روزها، تیم های لیگ برتری مشغول بازی با آن هستند.

بازیکنان شاغل در لیگ برتر ازجمله بازیکنان دو تیم مطرح پرسپولیس و استقلال از همان هفته اول اعتراض شان درباره این توپ را اعلام کردند و غالبا از سنگینی آن گلایه داشتند.

گویا در این بین یکی، دو بازیکن هم از سبکی این توپ ها گلایه داشتند! تناقض در اعتراض ها فضای مبهمی را به وجود آورده که آیا واقعا توپ های دربی استار کیفیت لازم را ندارد؟ یا این که آیا این توپ ها از نوع تقلبی و درجه چندم است؟ برای پاسخ دادن به این سؤال ابتدا بهتر است وضعیت توپ های لیگ برتری در فصول اخیر ارزیابی شود؛ سازمان لیگ چند فصلی بود که با توپ های آلمانی آل اشپرت همکاری می کرد و شعبه خاورمیانه این برند، توپ هایش را در اختیار لیگ ایران قرار داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به توپ های لیگ برتر با برنامه ریزی است؟

اعتراض به توپ های لیگ برتر با برنامه ریزی است؟