مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 09:432019-09-14سياسي

تجربه ولادت دوباره فکری و معنوی در سایه سار «طرح ولایت»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در فرهنگ، ما مواجه هستیم با یک حمله همه جانبه، یک جبهه عظیمی از لحاظ فرهنگی دارند به ما تهاجم می کنند؛ - علامه مصباح یزدی در بیان مهم ترین اثرات و برکات طرح ولایت اظهار می دارد: مهم ترین اثر این دوره، آن اثر معنوی است که در افراد ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در فرهنگ، ما مواجه هستیم با یک حمله همه جانبه، یک جبهه عظیمی از لحاظ فرهنگی دارند به ما تهاجم می کنند؛ این هم در خلال حرف هایشان هست که غلبه بر جمهوری اسلامی و غلبه بر حاکمیت اسلام، با جنگ نظامی و با تحریم اقتصادی موفّقیت آمیز نیست، با کار فرهنگی و نفوذ فرهنگی موفّقیت آمیز است.

ذهن ها را باید تغییر داد، روی مغز ها باید کار کرد، هوس ها را باید تحریک کرد.

حصار فرهنگی، خاکریز فرهنگی در کشور اگر سست باشد، همه چیز از دست خواهد رفت.

(رهبر انقلاب در جمع هیئت دولت 30/05/1398) آری؛ بیش از 40 سال است که فشار سیاسی، نظامی و اقتصادی دشمنانِ ایمان مردم، نتوانسته آن ها را از پا دربیاورد.

هرجا ضربه ای خوردیم، پایی پس کشیدیم، فکر سازش به سرمان زد و در حقانیت راهمان درنگی ورزیدیم از همین سوراخِ فرهنگ بوده است.

در دو شماره قبل به معرفی یک طرح موفق فرهنگی با قدمتی 24 ساله پرداختیم و در آخرین شماره، ضمن بررسی بیش از پیش آثار و نتایج مجرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه ولادت دوباره فکری و معنوی در سایه سار «طرح ولایت»

تجربه ولادت دوباره فکری و معنوی در سایه سار «طرح ولایت»