مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 11:382019-09-21سياسي

همدان لایق عنوان پایتخت گردشگری آسیاست


همدان با برگزاری اجلاس جهانی «راه ابریشم» ثابت خواهد کرد لایق عنوان پایتخت گردشگری آسیا بوده و هست و آن را همواره برای خود حفظ خواهد کرد.

- استاندار همدان گفت: همدان با برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم ثابت خواهد کرد لایق عنوان پایتخت گردشگری آسیا بوده و هست و آن را همواره برای خود حفظ خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه همدان و نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی راه ابریشم، سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه میزبانی از اجلاس جهانی راه ابریشم، تمدن بزرگ و چند هزار ساله همدان را به رخ جهانیان خواهد کشید، افزود: استان همدان از تمدنی غنی برخوردار است و همدان تنها شهر دنیاست که در طول هزاران سال همواره در همین نقطه جغرافیایی به عنوان یک شهر شناخته شده است.

وی با بیان اینکه همدان دارای صدها اثر واجد ارزش تاریخی است که در تاریخ تمدن بشریت می درخشند، برگزاری نشست های تخصصی کشورهای عضو راه ابریشم در همدان را به فال نیک گرفت و عنوان کرد: این اجلاس همچون میزبانی از کشورهای عضو سازمان همکاری های آسیا(ACD) و اجلاس سازمان جهانی جهانگردی در سال 2018 باعث می شود همدان بیش از گذشته در کانون توجه کشورهای دنیا به ویژه آسیا قرار گیرد.

شاهرخی راه ابریشم را بزرگترین میراث ماندگار بشریت دانست که نقش بسزایی در تعاملات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان لایق عنوان پایتخت گردشگری آسیاست

همدان لایق عنوان پایتخت گردشگری آسیاست