مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 08:382019-09-23اجتماعي

مدرسه هراسی و راهکارهایی که والدین باید بدانند


کودکان بیشترین زمان خود را با والدین و در محیط خانه و به ویژه مادر سپری می کنند و رفتن به پیش دبستانی و کلاس اول ابتدایی شاید اولین تجربه جدایی طولانی مدت آنها از خانواده باشد، - به همین دلیل برای برخی از کودکان ممکن است اضطراب آور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همواره شروع سال تحصیلی جدید سرشار از هیجان است، اگر خودمان در اولین روز مدرسه با رفتن والدینمان بغض نکرده باشیم حتما هم کلاسی های نگرانمان را دیده ایم.

کودکان بیشترین زمان خود را با والدین و در محیط خانه و به ویژه مادر سپری می کنند و رفتن به پیش دبستانی و کلاس اول ابتدایی شاید اولین تجربه جدایی طولانی مدت آنها از خانواده باشد، به همین دلیل برای برخی از کودکان ممکن است اضطراب آور باشد.

چگونگی از بین رفتن و یا کاهش اضطراب دغدغه بسیاری از والدین است که باید با تکیه بر اصول روانشناسی این مسئله را پیش برد.

لزوم رفتارشناسی کودک بهناز زال، کارشناس ارشد پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی در رابطه با علت اضطراب جدایی کودکان از والدین به ایسنا گفت: این اختلال در دوران خردسالی و اواخر یک سالگی در کودک شکل می گیرد و زمینه های آن را می توان در سال های بعدی شناسایی کرد.

وی با تاکید بر طبیعی بودن این موضوع، افزود: این اختلال فقط مختص مدرسه نیست و می توان آن را در موقعیت های مختلف در کودک شناسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه هراسی و راهکارهایی که والدین باید بدانند

مدرسه هراسی و راهکارهایی که والدین باید بدانند