مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مهر 1398 ساعت 15:232019-09-25دانش

جهاد دانشگاهی نخستین دانشکده علوم گردشگری ایران را تاسیس کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی امروز 3 مهر ماه 98 در سمپوزیوم گردشگری پایدار با محور طبیعت گردی که از سوی سفارت اتریش در تهران با مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، - رییس جهاد دانشگاهی گفت:جهاد دانشگاهی نخستین دانشکده علوم گردشگری ایران را در دانشگاه علم و فرهنگ راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی امروز 3 مهر ماه 98 در سمپوزیوم گردشگری پایدار با محور طبیعت گردی که از سوی سفارت اتریش در تهران با مشارکت دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، گفت: گردشگری پایدار دارای چهار بعد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی است.

بعد فرهنگی گردشگری به دلیل فراهم آوردن شرایط مناسب برای نزدیکی اقوام با یکدیگر و آشناشدن آن ها با دیگر کشور ها بسیار مهم است.

طیبی ادامه داد: ایران، کشوری با فرهنگ غنی و جاذبه های کم نظیر فرهنگی، تاریخی و طبیعی است که تبلیغات منصفانه ای درباره آن نشده است.

گردشگرانی که از ایران بازدید کرده اند و با تصویر واقعی توسعه و پیشرفت ایران روبه رو شده اند، خاطرات لذت بخشی از ایران دارند که عموما با شنیده های آن ها متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی نخستین دانشکده علوم گردشگری ایران را تاسیس کرد

جهاد دانشگاهی نخستین دانشکده علوم گردشگری ایران را تاسیس کرد