مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مهر 1398 ساعت 12:382019-09-26سياسي

امنیت امروز ایران اسلامی با دلار به دست نیامده است


امنیت امروز کشور با دلار به دست نیامده و مرهون خون شهدا، صبر و مقاومت خانواده و مردان و زنان انقلابی است.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امنیت امروز کشور با دلار به دست نیامده و مرهون خون شهدا، صبر و مقاومت خانواده و مردان و زنان انقلابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی در اولین یادواره شهدای بسیج رسانه کشور که ظهر امروز به میزبانی مازندران در سالن همایش های متل بانک ملی بابلسر با محوریت شهید هادی باغبانی برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته که بخشی از آن در اوایل انقلاب مشهود بود، اظهار کرد: امروز که 40 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته همچنان دستاوردهای انقلاب قابل احصاء است.

وی مهمترین دستاورد انقلاب را تغییر مفهوم قدرت در دنیا دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب نه با توسل بر گلوله بلکه با تکیه بر نیروی مردمی بود و با غلبه خون بر شمشیر و نیروی انسانی مردم از کنار همین قدرت امام به میدان آمد تا بتواند برای اولین بار مفهوم قدرت را تغییر دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ما در برابر قدرتی ایستاده ایم و گام در راهی نهادیم که انقلاب اسلامی آن را گشوده است، خاطر نشان کرد: قدرت های نظامی دنیا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فاقد قدرت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز ایران اسلامی با دلار به دست نیامده است

امنیت امروز ایران اسلامی با دلار به دست نیامده است