مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مهر 1398 ساعت 13:032019-09-26سياسي

امیر نعمتی: مقاومت سربازان ایرانی مانع تعرض دشمن به کشور شد


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش پایداری، ایثار و مقاومت سربازان را عامل جلوگیری از تعرض دشمن به نظام دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرسرتیپ نوذر نعمتی در مراسم یادواره سراسری 39 هزار سرباز شهید نیروی زمینی ارتش گفت: نام سرباز یادآور ایثار، فداکاری، شجاعت و جوانمردی است و این ها چیزهایی است که وقتی کلمه سرباز را می شنویم به ذهن انسان خطور می کند.

وی افزود: در طول دوران دفاع مقدس در نیروی زمینی دو میلیون و 600 هزار نفر به عنوان سرباز وارد شدند و در دفاع مقدس نقش داشتند و ما 39 هزار شهید دادیم.

اینکه دشمن با این وحشی گری نتوانست به دین و ناموس ما آسیب وارد کند به خاطر وجود همین افرادی بود که در دفاع مقدس جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از جان و مال و ناموس کشور دفاع کردند.

نعمتی در ادامه یادآور شد: پایداری مقاومت، ایثار و از جان گذشتگی سربازان بود که باعث شد دشمن تا دندان مسلح نتواند تعرضی به جمهوری اسلامی وارد کند که جبران ناپذیر باشد.

البته ما شهدا، جانبازان و آزادگان زیادی داریم و همه مردم ما از جنگ آسیب دیدند اما به هر حال از دین و ناموس مان دفاع کردیم و در این دفاع هم پیروز شدیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه رشادت سربازان ایرانی در دفاع مقدس فراموش نشدنی است، خاطر نشان کرد: خانواده شهدا نیز حافظ انقلاب و چشم و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر نعمتی: مقاومت سربازان ایرانی مانع تعرض دشمن به کشور شد

امیر نعمتی: مقاومت سربازان ایرانی مانع تعرض دشمن به کشور شد