مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 08:212019-10-03اقتصادي

امسال به هیچ ارگانی یک مثقال قیر داده نشده است


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان همدان با وحدت و همدلی مدیران استانی در مسیر توسعه قرار گرفته است،گفت:خوشبختانه با وجود مشکلات و تحریم های اثرگذار بر برپارامترهای توسعه کارها با تمام قدرت پیش می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کاظمی امروز در شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در حوزه عمران و توسعه روستاها تامین قیر است، افزود:در سهمیه سال 98 یک مثقال قیر به هیچ ارگانی داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت نفت باید 4 میلیون تن قیر تصویب شده را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد، عنوان کرد:بانک ها باید همراهی و صمیمیت خود را در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی تقویت کنند.

کاظمی با بیان اینکه در هر یک از 200 روستای ملایر باهمت فرماندار این شهرستان شغل پایدار ایجاد شده است، اضافه کرد:مبل منبت ملایر نیازمند تامین اعتبار است و بانک ها و وزارت خانه کار و رفاه اجتماعی باید به طور جدی برای تامین این اعتبار ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در تامین دارو با مشکلات فراوانی مواجه هستند، گفت:اغلب افرادی که تحت پوشش تامین اجتماعی کارگرها هستند و مشکلات موجود در حوزه درمانی باید به سرعت رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال به هیچ ارگانی یک مثقال قیر داده نشده است

امسال به هیچ ارگانی یک مثقال قیر داده نشده است