مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 11:492019-10-03سياسي

تأمین 2 هزار تن قیر رایگان برای شهر و روستاهای فامنین


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه 2 هزار تن قیر برای شهرستان همدان و فامنین در نظر گرفته شد گفت: اخذ این مقدار قیر رایگان در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته بعد از ظهر امروز در جمع دهیاران شوراهای اسلامی، فرماندار و معاونین فرماندار فامنین با بیان اینکه شورا و دهیاران خود را وقف آبادانی روستاها کرده اند اظهار کرد: طرح جامع شهری و روستایی در مجلس هماهنگ و پس از انجام کار کارشناسی در دولت تصویب شد و با تدوین آیین نامه از بلاتکلیفی در چارچوب قانون تعیین تکلیف می شوند.

وی با اشاره به اینکه از طریق وزارت کشور، سازمان اداری استخدامی و وزارت تعاون جایگاه دهیاران قانونی شده و حقوق و مزایای آنها در چارچوب قانون کار پرداخت خواهد شد افزود: سوابق کاری نیز با تصویب این مصوبه به عنوان سابقه محسوب و طبق این آیین نامه جذب دهیاران از طریق آزمون و بر اساس اولویت برگزار خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جانمایی مطلوب منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد در مسیر اتوبان و راه آهن  پیگیری و هماهنگی لازم صورت گرفته است ادامه داد:  وزیر صمت برای آغاز عملیات اجرایی از این قسمت بازدید به عمل آورد، امیدواریم به زودی با کمک سرمایه گذاران عملیات در منطقه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 2 هزار تن قیر رایگان برای شهر و روستاهای فامنین

تأمین 2 هزار تن قیر رایگان برای شهر و روستاهای فامنین