مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 10:242019-10-06اقتصادي

میناکاران نقش بسزایی در صنعت گردشگری اهواز ایفا می‎کنند


سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به حق بزرگ صابیین بر گردن گردشگری استان تأکید کرد: صابیین میناکار نقش بسزایی در صنعت گردشگری استان و اهواز ایفا می‎کنند جراکه یکی از جاذبه های خوب گردشگری در هر منطقه، - میراث بجا مانده از گذشتگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلام شجاعی در آیین تجلیل از دست اندرکاران و هنرمندان شهر ملی مینای اهواز با بیان این‎که صابیین مندایی سهم بزرگی در رونق گردشگری دارند گفت: بدون تردید یکی از جاذبه های خوب گردشگری در هر منطقه میراث بجا مانده از گذشتگان است.

او در ادامه با اشاره به این‎که ترکیب میان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ترکیب بی ارتباطی نیست و این سه حوزه برای ایجاد یک صنعت درآمدزا باید با یکدیگر همپوشانی داشته باشند عنوان کرد: برخی مواقع حوزه‎های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرادهایی به یکدیگر وارد می کنند اما واقعیت این است که اگر ما در راستای همگرایی هر سه جریان حرکت کنیم به یقین کمک بزرگی به صنعت گردشگری خواهد شد و نیاز اصلی جامعه ما یعنی اشتغال زایی و درآمدزایی تأمین می‎شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به شعار امسال هفته گردشگری از سوی سازمان جهانی جهانگردی اشاره کرد و گفت: انتخاب شعار آموزش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میناکاران نقش بسزایی در صنعت گردشگری اهواز ایفا می‎کنند

میناکاران نقش بسزایی در صنعت گردشگری اهواز ایفا می‎کنند