مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 10:302019-10-08فرهنگي

چرا «ستایش 3» علی رغم بی قصه بودن و تکیه بر کلیشه ها مخاطب پسند است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو- سریال های تلویزیون ما از جنس داستان های پیچیده نیستند؛ عمدتا روایتی خانوادگی اند که سر و شکل داستان شان را حول و حوش روابط آدم ها شکل می دهند.

- چرا ستایش 3 علی رغم بی قصه بودن و تکیه بر کلیشه ها مخاطب پسند است؟ ساده انگاری فیلمنامه و روابط و طرح ریزی داستان به نحوی پیش رفت که تا حدودی پایان بندی سه گانه ستایش قابل حدس است تا جایی که انگار قرار است همه شخصیت های اصلی داستان با خوشی و خوشبختی به آخر ماجرا برساند؛ مثل تمام سریال های ساده ایرانی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو- سریال های تلویزیون ما از جنس داستان های پیچیده نیستند؛ عمدتا روایتی خانوادگی اند که سر و شکل داستان شان را حول و حوش روابط آدم ها شکل می دهند.

البته تجربه هم تصدیق می کند که مخاطب ما با این دسته از تولیدات، احساس راحتی بیشتری دارد.

ناگفته نماند که در این بین اغلب شان، کیفیتی آنچنانی هم ندارند! پس مخاطب ما وادار و شاید علاقه مند به دیدن این جنس از سریال های داستانی است؛ اما واقعا همگی این ها در چشم بیننده ایرانی، جلب نظر می کنند؟ صد البته مصادیق خلافش بسیار است.

اما حداقل بوده اند محصولات نمایشی که اتفاقا توانسته اند مردم را درست یا غلط، پیگیر به دیدن کنند، که نمونه حی و حاضرش سه گانه ستایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «ستایش 3» علی رغم بی قصه بودن و تکیه بر کلیشه ها مخاطب پسند است؟

چرا «ستایش 3» علی رغم بی قصه بودن و تکیه بر کلیشه ها مخاطب پسند است؟