مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 12:552019-10-10سياسي

برای اداره پایتخت باید به یک قانون خاص برسیم


سید حسن رسولی رییس شورای شهرستان از پیگیری موضوع تعیین تکلیف حریم پایتخت در جلسات مجمع امید متشکل از نمایندگان مجلس و شورای شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای شهرستان تهران، انتخابات هیات رییسه نیز برای سومین سال برگزار و بر اساس آن سید حسن رسولی به عنوان رییس، هادی باغبانی نایب رییس، مرتضی الویری منشی و حمیدرضا کروبی به عنوان سخنگوی این شورا انتخاب شدند.

رییس شورای شهرستان تهران با اشاره به مسائل پیگیری شده افزود: اجرای شیوه نامه مصوب دوره چهارم یکی از مواردی است که طی جلساتی که با دستگاههای اجرایی ذی ربط از جمله اداره کل حریم، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و فرمانداری و متناسب با موضوعات مطروحه داشتیم مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شوراها شأن اجرایی ندارند و فقط از بعد نظارتی، پیگیری و مقررات گذاری عمل می کنند گفت: مصوبه مصوبه موسم به شیوه نامه در زمان ریاست آقای مسجد جامعی در دوره چهارم، تمام تشریفات حقوقی و قانونی را طی کرده است و برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ شده و بر اساس قانون اساسی و شرح وظایف قانون تشکیلات شوراهای شهرها و روستاهای کشور لازم الاجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اداره پایتخت باید به یک قانون خاص برسیم

برای اداره پایتخت باید به یک قانون خاص برسیم