مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 06:102019-10-12ورزشي

کارگاه تخصصی روانشناسی ورزشی در بندرعباس برگزار شد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری کارگاه تخصصی روانشناسی ورزشی به همت این سازمان در بندرعباس خبر داد.

- الیاس محسنی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: امروز با رشد و پیشرفتی که در رشته های مختلف ورزشی به وجود آمده است کسب مدال و رفتن بر روی سکوی قهرمانی، هدف تمام ورزشکاران شده است، مسائل و حاشیه هایی که شاید در گذشته کم رنگ بوده، روزبه روز پررنگ تر و حتی به عنوان یکی از معضلات و دغدغه های مسؤولان و مدیران ورزشی در سراسر جهان درآمده است.

وی افزود: فشار و اضطراب ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود که البته نداشتن استرس و اضطراب نیز مفید نیست چرا که میزان مشخصی از استرس سودمند است و باعث افزایش تمرکز و کارایی می شود اما استرس غیرطبیعی و بیش از اندازه به شدت بازده ورزشکار را پایین می آورد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: درک بهتر شرایط اضطراب آور و آموختن استراتژی هایی برای مقابله با آن ها و برنامه ریزی روزانه برای انجام فعالیت های ورزشی باعث می شود ورزشکاران بتوانند بر روی آمادگی خود تمرکز کنند.

محسنی ادامه داد: از همین رو توجه به روانشناسی ورزشی امری ضروری به شمار می رود و یکی از نیازهای هر ورزشی برای طی کردن مسیرهای موفقیت به شمار می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه تخصصی روانشناسی ورزشی در بندرعباس برگزار شد

کارگاه تخصصی روانشناسی ورزشی در بندرعباس برگزار شد