مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 11:062019-10-12سياسي

دیدار مسئولان استان فارس با خانواده شهید شیر علی سلطانی


جمعی از مسئولان استان با خانواده شهید شیرعلی سلطانی از شهدای 8 سال جنگ تحمیلی دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

- مرکز فارس، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در این دیدار خانواده های معظم شهدا را رهروان راستین امام حسین (ع) دانست و افزود: شهدا با الگو گرفتن از ائمه اطهار برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و شکیبایی و بردباری خانواده شهداهم ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) است.

سردار بوعلی افزود: موضوع شهادت و زنده بودن نام و یاد شهدا مربوط به زمان و مکان خاصی نیست و هر جا که شهیدی دربرابر باطل ایستاده، چون راه او راه امام حسین و ائمه اطهار بوده این راه پر رهرو شده است.

سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در این دیدار با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید شیرعلی سلطانی اخلاص را بارزترین ویژگی اخلاقی این شهید دانست و افزود: اینکه شهید شیر علی سلطانی در سن 33 سالگی به کمال می رسد به خاطر اخلاص و عظمت اوست است.

وی، تولید بیش از 15 مستند در زمینه معرفی شهدای استان را یکی از اقدامات صدا و سیمای مرکز فارس در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا اعلام کرد و افزود: تهیه و پخش برنامه های رادیو و تلویزیونی با موضوع شهید و شهادت از اولویت های این مرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسئولان استان فارس با خانواده شهید شیر علی سلطانی

دیدار مسئولان استان فارس با خانواده شهید شیر علی سلطانی