مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 05:342019-10-13سياسي

جزییات کنسرت ارکستر فیلارمونیک لرستان/ «بازی تاج و تخت» شنیدنی شد


مدیر انجمن موسیقی استان لرستان با اشاره به تشکیل ارکستر فیلارمونیک لرستان از برگزاری اولین کنسرت این مجموعه موسیقایی در خرم آباد به رهبری محمد میرزایی خبر داد.

- امین عباسیان مدیر انجمن موسیقی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته نخستین کنسرت ارکستر فیلارمونیک لرستان با حمایت انجمن موسیقی استان ارستان روز چهارشنبه 24 مهر ماه در تالار شهید آوینی خرم آباد به رهبری ارکستر محمد میرزایی برگزارمی شود.

وی با انتقاد از کمبود حامیان مالی برای پشتیبانی از مجموعه های موسیقایی فاخر در ایران گفت: در تمام دنیا ارکستر فیلارمونیک ها معمولاً از سوی انجمن دوستداران موسیقی هر شهر تاسیس و توسط شهرداری ها و اسپانسرهای خصوصی حمایت مالی می شوند ولی متاسفانه در ایران اسپانسرها درکی از چنین موسیقی های جدی ندارند به سمت کنسرت های پاپ می روند.

به هر حال کلیت وجود ارکستر فیلارمونیک برای اهل هنر است و رسالت هنرمندانه دارد و از آنجایی که ارکسترهای فیلارمونیک بی ریا و زلال فعالیت دارند، می توانند با گستره دید جهانی فراتر از دولت ها پیش بروند و فرهنگ ها را در سراسر جهان به هم نزدیکتر کنند به همین جهت از مدیران عالی رتبه استان لرستان دعوت می کنم تا برای حمایت همه جانبه پیشبرد فعالیت های این ارکستر با ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کنسرت ارکستر فیلارمونیک لرستان/ «بازی تاج و تخت» شنیدنی شد

جزییات کنسرت ارکستر فیلارمونیک لرستان/ «بازی تاج و تخت» شنیدنی شد