مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 05:482019-10-14سياسي

اردوغان از وضعیت عربستان در حمله به یمن درس بگیرد


اقدام ترکیه در حمله به سوریه قطعاً محکوم است و شکست خواهد خورد و ترکیه باید از وضعیت عربستان و دیگر کشورهای متجاوز در سطح منطقه درس بگیرد و اشتباهات آنها را تکرار نکند.

- منصور حقیقت پور مشاور رییس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حمله ترکیه به شمال سوریه گفت: اقدام ترکیه در حمله به شمال سوریه اقدامی به دور از شئونات دیپلماتیک است و این اقدام کاری نیست که امروز مجامع بین المللی آن را بپسندد.

وی افزود: اقدام ترکیه در حمله به سوریه قطعاً محکوم است و شکست خواهد خورد و ترکیه باید از وضعیت عربستان و دیگر کشورهای متجاوز در سطح منطقه درس بگیرد و اشتباهات آنها را تکرار نکند.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فاجعه آمیزتر از اقدام ترکیه اقدام ناجوانمردانه آمریکایی ها است که از مردم کرد سوریه استفاده کردند و امیال و برنامه های خودشان را جلو بردند و به موقع هم این اکراد را به سطل زباله انداختند.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: مردم منطقه باید بدانند که آمریکایی ها در هیچ شرایطی قابل اطمینان نیستند و به نظر من دنیا باید از این اقدام زشت آمریکایی ها درس عبرت بگیرد.

مردم منطقه باید همانند رهبر معظم انقلاب دست رد به اهداف و برنامه های آمریکا بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان از وضعیت عربستان در حمله به یمن درس بگیرد

اردوغان از وضعیت عربستان در حمله به یمن درس بگیرد