مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 06:482019-10-14اجتماعي

رشد ابر و احتمال بارش پراکنده در ایلام/ وزش باد شدید در غرب کشور


کارشناس هواشناسی از رشد ابر و احتمال بارش پراکنده در ایلام خبر داد و گفت: از امشب وزش باد شدید در غرب کشور همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، امین حسین نقشینه با اشاره به کاهش دمای هوا در بسیاری از استان های کشور اظهار داشت: امروز برای ایلام رشد ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است و از فردا آسمان ایلام صاف خواهد بود.

وی بابیان اینکه امروز بیشینه دما در ایلام 29 درجه و فردا 28 درجه است، افزود: در کرمانشاه بیشینه دما 29 درجه و در بعضی ساعات وزش باد در ناحیه غربی و بارش خفیف باران در مناطق مرتفع کرمانشاه پیش بینی شده است.

بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و زاگرس کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه امروز بیشینه دما در مرز خسروی 33 درجه و فردا 34 خواهد بود، تصریح کرد: این در حالی است که بیشینه دما در شهر مهران امروز و فردا 39 درجه و بیشینه دما در شلمچه امروز و فردا 40 درجه خواهد بود.

نقشینه بابیان اینکه در هفته آینده در کرمانشاه و ایلام شاهد کاهش دما و آغاز فعالیت موج بارشی هستیم، اضافه کرد: در سایر نقاط کشور به ویژه در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ابر و احتمال بارش پراکنده در ایلام/ وزش باد شدید در غرب کشور

رشد ابر و احتمال بارش پراکنده در ایلام/ وزش باد شدید در غرب کشور