مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:242019-10-14اجتماعي

فوت 45 زائر ایرانی در کربلا/ ایست قلبی عامل اصلی فوت زائران مسن


سرکنسول ایرانیان در کربلا از فوت 45 زائر ایرانی در ایام سفر اربعین در کربلا خبر داد و گفت: ایست قلبی عامل اصلی فوت زائران مسن در این سفر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، میر مسعود حسینیان بابیان اینکه روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه حضور موج سنگینی از زائران اربعین در کربلا پیش بینی می شود، اظهار داشت: تاکنون 45 زائر ایرانی در کربلا فوت کرده است که نزدیک به 30 نفر از این آمار را افراد مسن به سبب ایست قلبی شامل می شود و مابقی در سانحه تصادف جان خود را از دست دادند.

وی بابیان اینکه زائران هر چه زودتر نسبت به بازگشت از کربلا اقدام کنند، تصریح کرد: زمان بندی در سفر در دستور کار زائران قرار گیرد و از موکول کردن زمان سفر به روزهای منتهی به اربعین حسینی خودداری کنند.

سرکنسول ایرانیان در کربلا با تأکید بر اینکه زیرساخت ها و امکانات کافی برای پذیرایی از این حجم از زائران در کربلا وجود ندارد، افزود: برای تخلیه و خروج یک باره زائران از مرز عراق به سمت ایران با مشکل مواجه می شویم.

حسینیان مفقود شدن مدارک هویتی اشخاص و زائران مسن و کودکان را از مهم ترین مشکلات این بخش برشمرد و گفت: ارائه خدمات به زائران و صدور برگ تردد موقت در دستور کار این نهاد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 45 زائر ایرانی در کربلا/ ایست قلبی عامل اصلی فوت زائران مسن

فوت 45 زائر ایرانی در کربلا/ ایست قلبی عامل اصلی فوت زائران مسن