مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:542019-10-14سياسي

موافقت با اصلاح قانون مبارزه با پولشویی/محکومیت حمله ترکیه به شمال سوریه و...


موافقت مجلس با اصلاح قانون مبارزه با پولشویی/ اعتراض نمایندگان استان های شمالی به انتقال آب خزر/ حضور وزیر کشور در مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان/ انتقاد «سلیمی» از عدم نظارت دقیق مجلس بر قوانین مصوب/ مخالفت مجلس با حذف شعبه بدوی دیوان عدالت اداری و .

- موافقت مجلس با اصلاح قانون مبارزه با پولشویی/ اعتراض نمایندگان استان های شمالی به انتقال آب خزر/ حضور وزیر کشور در مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان/ انتقاد سلیمی از عدم نظارت دقیق مجلس بر قوانین مصوب/ مخالفت مجلس با حذف شعبه بدوی دیوان عدالت اداری و .

از جمله مهمترین اخبار امروز (دوشنبه) بیست و دوم مهر 1398 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) در پاسخ به ناطقین امروز مجلس مقدسی: *** در جریان بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 206 قانون آیین نامه داخلی مجلس، نماینده مردم محلات در مجلس با را بررسی کرده و در نهایت با نظر کمیسیون موافقت کردند.

در این جلسه نمایندگان گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در رابطه با رد لایحه الحاق یک تبصره به ماده 6 قانون مبارزه با پولشویی را بررسی کرده و در نهایت با لایحه دولت با 137 رای موافق، 52 رای مخالف و 5 رای ممتنع با آن مخالفت کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با اصلاح قانون مبارزه با پولشویی/محکومیت حمله ترکیه به شمال سوریه و...

موافقت با اصلاح قانون مبارزه با پولشویی/محکومیت حمله ترکیه به شمال سوریه و...