مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:582019-10-14سياسي

پاسخ به تمام نیازهای زائران اربعین حسینی در یک موکب/از ماساژ تا سونوگرافی


موکب آیت الله میرزا جواد تبریزی در سیزدهمین سال فعالیت خود در مسیر نجف به کربلا خدمات مناسبی را به زائران اربعین حسینی ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس قم به عراق، موکب آیت الله میرزا جواد تبریزی از جمله موکب های ایرانی است که سابقه 13 ساله در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی دارد.

این موکب که تحت اشراف بیت مرحوم آیت الله میرزا جواد تبریزی اداره می شود از جمله موکب هایی است که وقتی وارد آن می شوی تقریباً تمام امکانات مورد نیاز زائران در دسترس قرار دارد و روزانه جمعیت زیادی از زائران اربعین حسینی خدمات آن بهره مند می شوند.

در موکب آیت الله میرزا جواد تبریزی یک درمانگاه با حضور پزشکان متخصص برپا شده و تقریباً تمام خدمات درمانی لازم را به زائران ارائه می دهد ضمناً تجهیز این درمانگاه به دستگاه سونوگرافی نیازهای احتمالی زائران را برآورده خواهد کرد.

ارائه سه وعده غذایی، انواع نوشیدنی های سرد و گرم، خدمات حمام و رخت شویی و مکان استراحت هم در شب و هم در طول روز از جمله دیگر خدماتی است که موکب آیت الله تبریزی به مردم طریق الحسین ارائه می دهد ضمن اینکه در طول روز نیز دم نوش و دیگر خوراکی های میان وعده در بین زائران توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به تمام نیازهای زائران اربعین حسینی در یک موکب/از ماساژ تا سونوگرافی

پاسخ به تمام نیازهای زائران اربعین حسینی در یک موکب/از ماساژ تا سونوگرافی