مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:022019-10-16سياسي

اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی در دستگیری سرشبکه ضدانقلاب


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به دستگیری سرشبکه ضدانقلاب از سوی سازمان اطلاعات سپاه، گفت: این اقدام نمایش اقتدار و اشراف اطلاعاتی ایران اسلامی در جهان بود.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اقدام تحسین برانگیز اطلاعات سپاه در به دام انداختن عامل سرویس های اطلاعاتی استکبار و سرشبکه ضدانقلاب و مدیر شبکه معاند آمد نیوز ، اظهار کرد: سازمان اطلاعات سپاه ایران اسلامی با این اقدام خارق العاده و چشم نواز اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و این اقدام قطعا ضربه مهلکی به هیمنه دستگاه های اطاعاتی کشورهای استکباری جهان است.

وی در ادامه با اشاره به این پیروزی غرور آفرین توسط غیور مردان سازمان اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایام اربعین حسینی، افزود: دستگیری این عنصر پلید توسط سربازان گمنام امام زمان و سازمان اطلاعات سپاه بار دیگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و هیمنه پوشالی و تهی دستگاه های اطلاعاتی و سرویس های جاسوسی غرب را با چالش بزرگی روبرو کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تقدیر از سازمان اطلاعات سپاه و عوامل اجرایی این عملیات پیچیده و نرم، تصریح کرد: کشورهای غربی و استکباری و هم پیمانان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی در دستگیری سرشبکه ضدانقلاب

اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی در دستگیری سرشبکه ضدانقلاب