مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 15:102019-10-17اقتصادي

بهره برداری مرحله اول کارخانه گیاهان دارویی گچساران تا پایان سال


مرحله اول کارخانه گیاهان دارویی گچساران تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد،پیش ازظهر امروز استاندار به همراه معاونین، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان از طرح های اقتصادی در دست اجرای این شهرستان بازدید به عمل آورد.

حسین کلانتری استاندار در حاشیه بازدید از کارخانه گیاهان دارویی گچساران با اشاره به نخستین کارخانه فرآوری گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران اظهار کرد: مرحله اول کارخانه گیاهان دارویی در قالب تولید دمنوش و اسانس تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

کلانتری با بیان اینکه کارخانه گیاهان دارویی گچساران با ظرفیت سالیانه 160 تن در دست احداث است، ابراز کرد: 32 میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت و7میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح توسعه اشتغال روستایی و عشایری به این پروژه اختصاص داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پروژه کشت گیاهان دارویی در منطقه سربیشه به منظور ترویج الگوی کشت در مهرماه سال 96 به تصویب ستاد فرمان امام (ره) در زمین مناسب برای اجرای این کارخانه در فروردین ماه سال گذشته در دستور کار شرکت هربی فارمد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه به شرکت فرآوری گیاهان دارویی هربی فارمد واگذار شده است، گفت: کارخانه ای در منطقه سربیشه گچسار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری مرحله اول کارخانه گیاهان دارویی گچساران تا پایان سال

بهره برداری مرحله اول کارخانه گیاهان دارویی گچساران تا پایان سال