مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 04:492019-10-20اقتصادي

سومین نمایشگاه کودک کارآفرین در یزد برپا می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برپایی سومین نمایشگاه کودک کارآفرین در یزد خبر داد.

- سیدحسین پیغمبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کانون در تلاش برای تربیت کودکان خلاق است، اظهار داشت: در زمینه تربیت فرزندان کارآفرین احساس مسئولیت کردیم و در همین راستا اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی کارآفرینی متناسب با میزان درک کودکان و نوجوانان کردیم و تلاش ما آشنایی آنها با مفاهیم اقتصادی همچنین انجام تولیدات هنری بود.

وی بیان کرد: تاکنون دو نمایشگاه برای فروش آثار تولید شده در این کارگاه ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور آشنایی کودکان با زنجیره آموزش، تولید و فروش برگزار شده و این نمایشگاه در دور سوم در ابعاد گسترده تری برگزار خواهد شد.

پیغمبری عنوان کرد: سومین نمایشگاه کودک و نوجوان کارآفرین با شعار آینده بافتنی است به مناسبت هفته کودک و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد و مرکز استعدادیابی خلاقیت و رشد کاریزما و سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد یادآور شد: این نمایشگاه امروز، یکشنبه 28 مهر ماه از ساعت 16 تا 18 در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد واقع در شهرک دانشگاه، بلوار امیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نمایشگاه کودک کارآفرین در یزد برپا می شود

سومین نمایشگاه کودک کارآفرین در یزد برپا می شود