مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:512019-10-20بين الملل

جان باختن سه اسیر یمنی زیر شکنجه مزدوران سعودی


احزاب و نهادهای یمنی جان باختن سه اسیر ارتش و کمیته های مردمی این کشور را در زیر شکنجه مزدوران ائتلاف سعودی در شهر مأرب یمن محکوم و تاکید کردند سکوت شک برانگیز سازمان ملل جنایتکاران ائتلاف را به تکرار چنین جنایاتی جسورتر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مزدوران ائتلاف تحت رهبری رژیم سعودی جنایت جدیدی را علیه سه اسیر یمنی مرتکب شدند که زیر شکنجه های شدید در زندان های استان مأرب در یمن جان باختند.

وبگاه خبری المسیره یمن خبر داد، سه اسیر از نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توسط مزدوران ائتلاف سعودی تا حد مرگ در داخل زندان شهر مأرب شکنجه شدند و مزدوران سعودی بر تحویل ندادن اجساد این قربانیان هم اصرار دارد.

کمیته ملی اسرای یمن این جنایت فجیع را محکوم و تأکید کرد: قتل اسرای یمنی نفرت و بدخواهی خائنین و اهداف بد آنها را نسبت به ملت عزیز ما را نشان می دهد.

این کمیته همچنین تأکید کرد که تکرار این جنایات علیه اسرا نشانگر این است که آنها تحت فرمان عالی ترین رهبران کشورهای متجاوز و مزدوران آنها قرار دارند و کشورهای ائتلاف سعودی از لحاظ قانونی و اخلاقی در قبال این جنایات مقصر هستند.

شورای قبایل یمن این جنایت فجیع را محکوم کرد و نسبت به تکرار این جنایات فجیع و موهن به قبایل یمنی، اجداد و آداب و رسوم خیرخواهانه آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن سه اسیر یمنی زیر شکنجه مزدوران سعودی

جان باختن سه اسیر یمنی زیر شکنجه مزدوران سعودی