مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 09:032019-10-20پزشكي

تعادل خانواده و محیط کار بر سلامت قلب زنان بیش از مردان تاثیرگذار است


متعادل کردن کار و زندگی خانوادگی ، سلامت زنان را تحت فشار قرار می دهد و این استرس بر اساس گزارش انجمن قلب آمریکا (AHA) ممکن است، خطر ابتلا به بیماری های قلبی از جمله فشار خون و سطح کلسترول در زنان را افزایش دهد.

- متعادل کردن کار و زندگی خانوادگی ، سلامت زنان را تحت فشار قرار می دهد و این استرس بر اساس گزارش انجمن قلب آمریکا (AHA) ممکن است، خطر ابتلا به بیماری های قلبی از جمله فشار خون و سطح کلسترول در زنان را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدیکال نیوز، در تحقیق صورت گرفته در سال 2015 بر روی 27 تحقیق منتشر شده، نشان داد بین استرس شغلی و خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و سکته مغزی ارتباط وجود دارد.

با این حال یکی از مهم ترین عوامل استرس یعنی تعادل بین انتظارات کار و زندگی خانوادگی اغلب در تحقیقات مورد غفلت قرار گرفته است.

بررسی بیشتر در این مورد ممکن است به متخصصان بهداشتی کمک کند تا مشکلات قلبی و عروقی را بهتر شناسایی و درمان کنند.

ناسازگاری بین کار و خانواده چیست؟ سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرده، در حال حاضر، بیماری های قلبی و عروقی عامل اصلی مرگ و میر در جهان هستند.

متخصصان بهداشت براساس معیارهایی از جمله رژیم غذایی، فشار خون و سطح فعالیت بدنی، سلامت بدن را تعیین می کنند و در این تحقیق نیز از این عوامل استفاده شده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعادل خانواده و محیط کار بر سلامت قلب زنان بیش از مردان تاثیرگذار است

تعادل خانواده و محیط کار بر سلامت قلب زنان بیش از مردان تاثیرگذار است