مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:462019-10-21اقتصادي

لزوم لحاظ بستر حقوقی در ارزیابی راهبردی زیست محیطی تهران


معاون مطالعات و برنامه ریزی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه پیش از تدوین طرح جامع شهر تهران روند توسعه بر اساس جریان سرمایه بود، - گفت: لازم است که برای اجرای ارزیابی راهبردی زیست محیطی بستر حقوقی در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا بصیری در نشست ارزیابی استراتژیک محیط زیستی سیاست ها، طرح ها و برنامه های جامع و تفصیلی شهر تهران با بیان اینکه در مطالعات پشتیبان طرح جامع، ملاحظات زیست محیطی در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: برای مثال جمعیت زدایی از تهران، مطالعات سوانح طبیعی، مدیریت حوضه های آبریز و.

از جمله ملاحظات زیست محیطی طرح جامع بود.

معاون مطالعات و برنامه ریزی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه شهر تهران بین سال های 47 تا 85 طرح بالا دستی نداشت، تصریح کرد: از این رو روند توسعه در شهر تهران به جای اینکه بر اساس طرح های مدون بالادستی باشد، بر اساس جریان سرمایه بود.

بصیری افزود: حاکمیت جریان سرمایه سبب شد که روند شهری شدن تهران تسریع یابد که انواع مشکلات زیست محیطی اعم از آلودگی هوا، آب، صوتی و.

را به دنبال داشت.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع تهران باتوجه به تمام ویژگی های مثبتی که داشت برای یک سری از موضوعات اساسی تعیین تکلیف نکرده بود، تصریح کرد: برای مثال درباره بلندمرتبه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم لحاظ بستر حقوقی در ارزیابی راهبردی زیست محیطی تهران

لزوم لحاظ بستر حقوقی در ارزیابی راهبردی زیست محیطی تهران